Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 16.09.2019, 10:06

Здовбицька ЗОШ І-ІІІ ступенів
Кабінет інформатики

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог

Застосування прапорців

Прапорці дозволяють користувачу вибрати з групи варіантів один або кілька, навіть всі. Це досить гнучкий механізм і разом з тим зручний для програміста, тому що дозволяє користувачу вибирати лише з закритого списку.

Програма “Кіноман”

Програма “Кіноман” дозволяє користувачу вибрати один або кілька улюблених жанрів кіно зі списку, який містить три варіанти: комедія, драма, мелодрама. Оскільки в програмі використовуються прапорці, користувач може вибрати стільки жанрів, скільки захоче. Зроблений вибір буде показаний в текстовій області. Вигляд вікна програми показано на малюнку:

... Читати далі »

Переглядів: 183 | Додав: bondoleg | Дата: 19.10.2016 | Коментарі (2)

Поки що нічого нового. Однак, уже в наступному рядку програми ми даємо менеджеру розміщення Grid явні інструкції, як розмістити мітку в вікні програми:

lbl.grid(row = 0, column = 0, columnspan = 2, sticky = W)

Метод grid() може приймати значення для різних параметрів, ми використали чотири з них: row, column, columnspan i sticky. Параметри row і column приймають параметри, які є цілими числами і визначають розміщення віджета відносно батьківського елемента керування. Можна уявити, що наша рамка в базовому вікні являє собою сітку або таблицю з стовпчиками і рядочками. Кожен перетин рядка і стовця утворюють “комірку”, в якій можна розмістити елемент управління. На малюнку показано розміщення дев’яти кнопок в дев’яти комірках, які однозначно визначаються номерами рядків та стовпців.

... Читати далі »

Переглядів: 181 | Додав: bondoleg | Дата: 16.10.2016 | Коментарі (0)

Текстові поля і області. Менеджер розміщення Grid

 

В GUI-програмуванні часто виникає потреба зробити так, щоб користувач міг ввести або прочитати деякий текст. Для обох випадків призначені текстові елементи керування. Познайомимося з двома такими елементами: поле зручно використовувати для одного рядка тексту, а область може містити блок тексту, який складається з багатьох рядків. Програма може зчитувати значення обох елементів, щоб таким чином отримувати дані введені користувачем. Крім того, в ці елементи програма може додавати текст, щоб вивести інформацію для користувача.

Оскільки ми навчилися додавати до рамки багато різних елементів, потрібно навчитися правильно розміщувати їх. В попередніх програмах ми використовували менеджер розміщення (пакувальник) Grid, але найпростішим способом. Менеджер покриває рамку невидимою координатною сіткою, на якій можна позиціонувати елементи зручним для вас способом.

 

Програма “Довгож ... Читати далі »

Переглядів: 404 | Додав: bondoleg | Дата: 16.10.2016 | Коментарі (0)

Зв'язування елементів керування з обробниками подій

 

GUI-додатки, які ми розглянули до цих пір, практично не приносять користі. Тому що, в них на активацію користувачем елементів керування не реагує ніякий код. І так, якщо раніше наші елементи були схожі на знеструмлені люстри без лампочок, то тепер “підключимо” їх і заставимо ефективно працювати. В термінах GUI-програмування ми зараз займемося тим, що будемо писати обробники подій і зв'язувати їх з подіями.

... Читати далі »

Переглядів: 213 | Додав: bondoleg | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

У різноманітті програм, які пишуть програмісти, виділяють додатки з графічним призначеним для користувача інтерфейсом (GUI). При створенні таких програм стають важливими не тільки алгоритми обробки даних, а й розробка для користувача програми зручного інтерфейсу, взаємодіючи з яким, він буде визначати поведінку програми.

Сучасний користувач в основному взаємодіє з програмою за допомогою різних кнопок, меню, значків, вводячи інформацію в спеціальні поля, вибираючи певні значення в списках і т. д. Ці &quo ... Читати далі »

Переглядів: 1734 | Додав: bondoleg | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

Отже, ми можемо взяти будь-яку частину коду, дати їй     ім'я і винести з основного коду програми. Наприклад, програма,  яка шукає на відрізку від 0 до 99 всі числа, записані однаковими цифрами, може бути записана так:

#!/usr/bin/env python
# -*- coding: utf-8 -*-
#
n = 100
for x in range(n):
        is_cool = x<10 or (x // 10 == x % 10)
        print (x, is_cool)

Або так:

#!/usr/bin/env python
# -*- coding: utf-8 -*-
#
def check_if_is_cool(number):
        is_cool = number<10 or (number//10 == number%10)
        print (number, is_cool)
    
n = 100
for x in range ... Читати далі »

Переглядів: 284 | Додав: bondoleg | Дата: 10.12.2015 | Коментарі (0)

Циклічні алгоритми

 

Циклом називають фрагмент алгоритму чи програми, який може повторюватися декілька разів ( також і нуль разів). Кожна циклічна конструкція починається заголовком циклу і закінчується кінцевим оператором. Між ними розташовані оператори, які називають “тілом циклу”. Кількість повторів виконання команд, що складають тіло циклу визначають умовою виходу із циклу. Умовою виходу з циклу може бути досягнення певного значення спеціальною змінною ... Читати далі »

Переглядів: 1811 | Додав: bondoleg | Дата: 26.11.2015 | Коментарі (0)

Розгалуження та оператор вибору.Логічні операції.

 

Під час розв'язування задач з алгоритмізації одним з найважливіших елементів є так зване “розгалуження”, яке дуже точно описується казковою формулою “Праворуч підеш — голову втратиш, прямо підеш — коня втратиш...”, а по-іншому “якщо..., то..., інакше...”.

Алгоритмічна конструкція “розгалуження” передбачає нелінійне виконання програми, для чого можуть мати місце вкладені блоки коду — саме ті фрагменти програми, які необхі ... Читати далі »

Переглядів: 1656 | Додав: bondoleg | Дата: 09.11.2015 | Коментарі (1)

Кортежі

Кортеж в Python — це впорядкований набір об'єктів, до якого можуть одночасно входити об'єкти різних типів (числа, рядки, списки, кортежі). Об'єкти, що входять до кортежу, називають елементами кортежу.
Кортеж задається перерахуванням в круглих дужках через кому, наприклад:

t = (12, ' b ', 34.6, 'derevo ')

Якщо використати, дозволену в Python послідовність присвоювань, можна елементам кортежу відразу співставити деякі змінні:

t = (x, s1, y, s2) = (12, ' b ', 34.6, 'derevo ')


В цьому випадку елемент кортежу і відповідна йому змінна будуть вказувати на ті самі значення, тобто значення t[0] дорівнюватиме значенню ... Читати далі »

Переглядів: 947 | Додав: bondoleg | Дата: 01.11.2015 | Коментарі (0)

Структури даних

 

В Python визначені такі структури даних (складені типи) як послідовності і словники. Послідовності ж діляться на змінювані і незмінювані. Під змінюваністю послідовності розуміють можливість додавати або видаляти елементи цієї послідовності.

 

Рядки — незмінювані послідовності

... Читати далі »

Переглядів: 826 | Додав: bondoleg | Дата: 22.10.2015 | Коментарі (0)

1 2 3 4 5 »
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz